Search This Blog

Me

Me

Introducing me =)

Im'- Libby
Im Just-17 Years Old.
D.O.B:27/5/1994
I My Babyboy.



Follow Me Before you Leave^^

Follow Me

Thursday, October 21, 2010

No title

如果我总缠着你,请不要说我不乖!请不要对我生气!因为我真的很珍惜和你的每分每秒!哪怕明明相隔两地`哪怕只是在电话中相聚!因为在乎每一次小小意义上的分离!如果我不会总缠着你,请不要以为我舍得和你说再见了!你不懂我那一瞬间的失落,是多么想伸出手去抓住你!你要明白正是为了爱,才悄悄的收起对你的依赖! 
也许有一天我们都会埋怨! 
也许有一天我们都会犯错! 
也许有一天我们都会忽视今天的诺言! 
也许有一天我们也会吵架! 
... 
我们来做个约定好吗? 
约好即使吵架也不可以不接听彼此的电话! 
约好即使吵架也不可以不好好照顾自己! 
约好即使吵架也不可以轻易说分手! 
约好即使吵架也不可以伤害自己! 
约好即使吵架也不可以错过了... 
约好,吵架的时候告诉自己:错误是短暂的,错过却是永远遗憾的... 
爱情`有时候很脆弱!脆弱到容不下一点点沙!爱情`有时候很顽强!顽强到什么也分不开相爱的人! 

如果有一天,我们不在任性的不理会一切! 
如果有一天,我们不在要求时时都粘在一起! 
如果有一天,我们不在傻傻的看着对方微笑! 
如果有一天,我们不在不理会柴米油盐! 
如果有一天,我们不在是任性的两个小孩! 
如果有一天,我们习惯了彼此埋怨... 
请不要说“分手吧,祝你快乐!” 
因为这一天更应该说 “我们结婚吧,让我照顾你一辈子”

Wednesday, October 20, 2010

Can I Love you?




Love You Love You May I Love You?
I Think So
But Maybe Jus I Love You bt U dunno
Haha..

Is Okay
I Jus want you Happy=)


Forever By My Side
Is it Inuf=)
Maybe I Jus Alone

Maybe itis Good For me =)

i must treasure Nw wat i have or  
scramble MyLove?



Get Well Soon=)






Hey  :) Baby
Im Back

Sick!3 days Ad~
get well Soon

Today go where

CC with Rabbit baba
XD
He make me laugh like hell

And Crazy Is
I have no voice= =

hmmm..Ntg happen narh..
BaBa Knw how to take care girl wor..XD

I take teksi Go back home
after Reach home he call me wor..XD

Thx Baba Puii Me whole day~

I still hang out when im sickXD
naughty girl here :p

Tuesday, October 19, 2010

I Miss You Deeply ~ Im SiCk



I Miss My BabE Boy


Im Sick
T.T

feeling Tired and scare abt Somthing

I ope God Bless Me
I LOVE GOD

Pray.Pray.Pray


Baby bOy I heart you^^
You are the One who never leave me B4
bt,i knw im so naughty But~
Sorry Kay=D

MwacSsSSSssssSSsss...

Baby Girl, IsaBella =)



Baby Girl =)


Cute rite
I Heart Her =D