Search This Blog

Me

Me

Introducing me =)

Im'- Libby
Im Just-17 Years Old.
D.O.B:27/5/1994
I My Babyboy.



Follow Me Before you Leave^^

Follow Me

Friday, April 22, 2011

所谓的宝贝

曾经有个男人,我曾经的多么的疼爱着他~
哈~我想你们都知道是谁吧?
没有人不知道我怎样对他!


宝贝这个字眼。
它对我来说。只要被我宝贝的人,证明了。
我对你们是真心的。
我很爱你们。
我很珍惜你们。



我绝对不会滥用这个名词。



宝贝,你知道了吧?

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.